Social Icons

Social Icons

Pages

onsdag 28 november 2012

Hej på er alla som jobbar för mänskliga rättigheter ,


Hej på er alla som jobbar för mänskliga rättigheter ,
Jag har hört saker som man kan inte accepteras, idag jag fick samtal från en okänd person och sa iran krävde sverige för att över lämna samuel kermashahi till iranska regimen, därför att jag har sett något hot bilder från olika håll därför att ska meddela FN har redan skrivit ett brev till FN idag efter middagen .. också ska skriva alla namn på personerna som har politiska bakgrunder och har samarbete med iranska regimen plus iranska anhängare med bilder och adress och namn. det fattade jag idag på morgonen när var på väg till mitt arbete det är några dagar som en bil som övervakar mig och följer efter mig idag kom bilen med securitas märke ,, mvh samuel 0046720303668 samuel.ku35@gmail.com



--------------------------------

Hello everyone who works for human rights,
I've heard things that can not be accepted, today I received a call from an unknown person and said Iran demanded Sweden to leave the samuel kermashahi to the Iranian regime, because I've seen some hot pictures from different angles because shall notify the United Nations has already written a letter to the UN today after dinner .. also going to write all the names of people who have political backgrounds and have cooperation with Iranian regime plus Iranian supporters with pictures and addresses and names. it took me this morning when was heading to my work there are some days that a car watching me and following me today was the car with securitas badge,, Sincerely, Samuel 0046720303668 samuel.ku35 @ gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample text

Sample Text

Sample Text